2009年10月7日 星期三

科研當係草

得把口講㩒實荷包
「光纖之父」高錕獲諾貝爾物理學獎,煲呔曾即刻發表聲明話係「香港驕傲」。之但係如果香港教育制度真係咁厲害,高錕又使乜遠赴英國深造?香港又係咪應該產生好多頂級科學家呢?
老實講,高錕話晒喺香港讀過書、做過校長,今次港府抽水都算近磅㗎喇。講開又講,豪伯係廣東高要人,大家都係「高」,唔知我可唔可以話高錕攞獎係「高字輩」嘅驕傲呢?
要真正發展科學,唔係口頭佔吓便宜就得,不如實實際際攞錢出嚟資助科研啦,我哋祖國每年投放喺科研嘅錢佔總產值百分之一點五,香港得百分之零點八咋陰功!仲話創新科技係六大優勢產業喎,笑死人啦!

5 則留言:

  1. 始終都係浸個鹹水香d﹐無計喇。

    回覆刪除
  2. 嘩,高錕喺香港讀中學已經抽哂水,讀埋大學的話,咪全香港都要放假三日﹖

    回覆刪除
  3. 香港人咁短視,邊有可能培養到科學家呀﹗其實各地人性格唔同,唔使一定勉強要有科學家個喎,你又試吓叫高錕炒股票呀,睇吓有冇我哋咁叻.....

    回覆刪除
  4. 高錕細個鍾意自己造「泥炸彈」,但係香港有o靚仔自己做實驗就畀人鬧爆,仲發乜鬼展科學呀﹖

    回覆刪除
  5. 而家喺科學界有突破性發展我諗冇乜可能啦…如果真係有人可以喺科學界有突破性發展,我諗佢都去左其他國家交流、繼續周圍見識下啦…

    回覆刪除