2009年11月16日 星期一

少男少女爭做Game模

搵到錢就係好模
有電子遊戲公司日前打正旗號招募Game模推銷產品,就吸引超過二百個少男少女爭嘞。唔知大家有冇覺得有啲奇怪呢?之前就話興o靚模,明明係以年齡嚟做劃界,跟住又出現所謂「模art」即係做artist嘅o靚模,即係用工作性質嚟劃分,再到依家嘅Game模,又改為用佢哋推銷嘅產品嚟劃分,咁遲啲如果有模特兒專門替音響產品拍廣告,咁唔知又應該叫乜模呢可?
不過唔理o靚模定係老模,搵得到錢就係好模。咁就啱嘞,其實後生仔女抱住搵食心態去做o靚模就啱嘞。打份工有咩求呀,咪又係求餐溫飽,又點會咁蠢畀人氹到交埋晒啲咩「培訓費」、「報名費」呀?

4 則留言:

  1. 咁我又問你嘞,唔做靚模做乜好﹖唔同讀副學士呀﹖

    回覆刪除
  2. 我又要做game模,我個樣,唔化妝都似怪醫秦博士…

    回覆刪除
  3. 做GAME模,好過做援交(賣淫)。是但啦,各個年代都發明星夢。

    回覆刪除
  4. 咁又唔係,其實援交同game模都係一份職業,用勞力換取金錢啫,無分貴賤,不過援交就危險啲,隨時唔知遇到咩人﹗

    回覆刪除