2009年9月23日 星期三

港女大鬧建材店

港女短片信心保證
港女大鬧建材店,相信大家都睇咗片,毋須豪伯在此多講啦。呢件事反映大家已習慣咗用「港女」一詞,一見段片同港女有關,即刻知有熱鬧睇,難怪喺網上熱爆。
事實上,港女可以話係繼「醜陋的中國人」之後另一個偉大發明──中國人梗唔係個個「髒亂吵」同「窩裏鬥」啦,正如香港女仔唔係個個都崇尚名牌、鍾意發小姐脾氣。至於點解港女同醜陋的中國人一樣叫到開巷而冇乜人反對,女士們自己都要檢討吓喇。
不過港女們都未必冇得救嘅,起碼中國人喺外國守秩序,畀人以為係日本人大家聽得多,但就好似未聽過香港女仔斯文大方而被人誤認係日本妹囉!

4 則留言:

  1. 印證一句話:社會自有公論,網上自會公幹!

    回覆刪除
  2. 我係港女都睇唔過眼,呢d人真係影衰晒我地!

    回覆刪除
  3. 唔該咪港女前港女後呀吓,我都係香港女仔,但係唔會好似嗰條女咁唔講道理囉,你班臭男人再嘈,我即刻鬧爆你哋。xya!@#$$%^%#$……

    回覆刪除
  4. 畀我係那個建材連鎖店經理,我立即曹格上身,一個穿心腿侍候佢﹗

    回覆刪除