2009年9月3日 星期四

「陰宅」渴市掀搶購潮

政府龕位死都未輪到
做香港人真係悲哀,在生時搵唔到錢,要做冇殼蝸牛,好嘞,死咗嘞,以為可以抖吓啦,點知原來「陰宅」一樣咁搶手,早排有團體推售一千個靈灰龕位,墟冚囉,即刻引來排隊搶購熱潮。原來排政府龕位竟然分分鐘要成六年咁耐,真係唔爭崩頭就有鬼咯。就算我今日開始排,都唔可以確保我有生之年真係排到個龕位喎……
你知啦,一個人冇地方落腳,自不然要四圍騰打發時間㗎嘛,第時我喺下面要請願搵個對口單位,咁我應該搵下面嘅「房屋局」呀,抑或搵陽間嘅食環署呢?真係愈諗愈驚。下面通貨膨脹咁厲害,郁吓使錢都幾千萬幾千萬上落,卓署長麻煩做吓好心,等我第時有個安樂窩呀!

4 則留言:

  1. 其實d龕位都唔平,要幾萬元一個,雖然有d擺明係排隊黨,但係見到d阿婆排咁耐隊都買唔到位,真係好陰公,死去的親人見到都唔安樂啦,政府又唔做野,得咁少龕位提供,比機會d私營龕位不斷坐地起價!!

    回覆刪除
  2. 唔講得笑,入定幾間喺手,有得炒呀.
    係嘞,順祝你哋個blog好似啲陰宅咁受歡迎,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 有冇搞錯﹖老人院舍分分鐘排到死都冇得入住,原來連骨灰龕位又話要排,咁做人仲有咩意思呀﹖

    回覆刪除
  4. 「陰宅」豆腐膶咁細都賣成萬萬聲,咪仲貴過啲豪宅﹖小市民點負擔得起呀﹖

    回覆刪除