2009年9月7日 星期一

前線醫生做到嘔

冇穿冇爛出院要還神
「做做冇停手,梗有食飯嘅時候……」記得呢個經典廣告裏面,唱呢支歌仔嘅係一班地盤工友。時移勢易,呢首歌嘅MV相信都要與時並進,由一班手執聽筒嘅醫生嚟個大合唱。但悲哀嘅係,醫生「做做冇停手」唔係因為經濟好咗,而係因為醫管局肥上瘦下,管理層分分鐘仲多過落手落腳做嘢嘅前線醫生!
十個煲得七個蓋,有乜辦法唔成日割錯器官輸錯血吖,病人冇穿冇爛由公院返出嚟直頭要還神!話時話,你哋班前線醫生爭取增加人手,豪伯我瞓身支持,但係千祈咪借頭借路想加薪呀,除非你同我講,月薪加到一百萬,你哋可以一日做二十六個鐘頭而唔會出錯啦!

8 則留言:

  1. 冇嘢呀?入得公立醫院仲預冇穿冇爛出番嚟呀?

    回覆刪除
  2. 如果啲高官同仔女有病,都係入公立醫院醫,咁我就有信心啦﹗

    回覆刪除
  3. 做咩呀﹖哂命呀﹖做到嘔唔好咩,細佬我三個月冇工開咯喎﹗

    回覆刪除
  4. 前線醫生做到嘔,咁不如醫生齊齊減薪,請多幾個醫生啦。醫者父母心,犧牲一點點,人工少一點,斷估對生活唔會有咩影響吧。

    回覆刪除
  5. 上面細佬無工開的人,鬼叫你細佬讀書唔成呀﹖ 反省下啦.

    回覆刪除
  6. 上面第二條叫匿名既蛋散,你屋企開醫院架﹖

    回覆刪除
  7. 我開醫院就私立醫院啦,醒目仔。我睇唔過眼有人「憎人富貴」,工作性質唔同,無得比較啦。

    回覆刪除
  8. 其實有時醫生有失誤,導致醫療事故,都唔可以怪晒佢地,日日做咁多個鐘都無休息,想做好d都難啦...

    回覆刪除