2009年9月12日 星期六

情慾短片有乜好睇﹖

滿足晒你多個願望
睇情慾短片,可以滿足大家多個願望:
—幸災樂禍。大家可以一邊惋惜:「該煨囉,如果係我(或我個仔女),你話以後點見人?」一邊好開心咁想像主角父母嘅反應。
—做動作指導。武打片或AV嘅演員經過訓練,但係情慾片由素人演出,我哋大可以指手畫腳:「呢個位拗前啲吖嘛,識唔識o架你?」
—做聖人。情慾短片一出籠,即時義正詞嚴怒吼:「有冇搞錯呀,依家啲後生仔女都唔識尊重自己同別人嘅!」之後再補句:「可唔可以send條link過我呢?」
—(主角)做明星。觀眾人數多過喺戲院上映嘅港產片。呀!着咩衫去金像獎頒獎禮好呢?

5 則留言:

  1. 要偷拍其實都唔難,地鐵、公園已成為呢d癡男怨女學生哥公然親熱的好地方......

    回覆刪除
  2. 好心差人做嘢啦,想自己拍埋一份呀??

    回覆刪除
  3. 家陣d學生真係咩都敢做,打同學, 打教師, 周街親熱,自己拍完片仲放埋上網, 以為自己好威,究竟係咪我地嘅教育出左問題??

    回覆刪除
  4. 當鹹片睇,真人show嘛。咁多阿伯去公園,唔通真係散步咩,梗係野啦。

    回覆刪除
  5. 咁又係呀,可能俾人睇到嗰啲細路不知幾enjoy呀,以為自己變明星

    回覆刪除